7.21.2013

My computer is slow because it wants to spend more time with me


Tiedän että teitä kiinnostaa mitä syön ja juon. Ja teitä kans kiinnostaa miten mun cossi edistyy. Kyl mä tiedän. Teitä kans kiinnostaa mun uudet hiukset, jotka sain kun kerroin kampaajalleni ettei mulla ole niin väliä kasvattaakaan näitä. Siis kasvattaisin pitkän tukan, jos mun hiukset olis paksummat ja vahvemmat. Eihän siinä muuten ole oikeen järkeä.

Kävin pariin otteeseen siellä kansainvälisillä ruokamarkkinoilla vai mitkä ne nyt oli. Oisin halunnut ostaa söpön brittiläisen cupcake kupin, mutta ei ollut käteistä tarpeeksi. :c sen sijaan ostin neljällä eurolla ranskalaisen nutellalätyn. Se leipurityyppi oli mukava, huitos sillä lastalla kimalaistakin kun näki että pelästyin sitä. :3 Toisella kerralla siellä vieraillessa maistelin brittiläisiä juustoja, espanjalaista paellaa, saksalaista bratwursthodaria, italialaisia suklaakakkuja, ranskalaisia croissanteja ja mitä vielä. Oli kivaa tietty koska ruoka.

Oon nyt odotellut jotain kolme tuntia pewdiepieta livestreamiin .__. se sanoi siellä tulevansa tunnin myöhässä. Meitä on siellä seurailemassa joku yli 2 miljoonaa, et se chatti räjähtää lievästi kun pewds tulee sinne. 

Tässä taas pari traileria leffoista, jokka on pakko nähdä. Tai no The Conjuring vaan sen takia, että en oo iäisyyteen kattonut kauhuleffoja ja kunnon säikyttely ois jees. Pari tyyppiä sanos, miten jännää oli leffateatterissa kattoa tota leffaa kun kaikki ihmiset kiljuu samaan aikaan pelottavissa kohdissa. 
Mutta sitten taas Metallica-leffa, oh my gawd. Traileri siitä vaikuttaa jo liian eeppiseltä, en jaksais odottaa yhtään lokakuuhun asti.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti