9.03.2013

It's a misty morning but I feel like I can fly

  Nutellaleivät on jotain parhautta, mun aamujen piristys! 

Käytiin tänään inkakaupassa, koska kaverin piti ettiä lahjaa ystävälleen. Jos siellä ei olis niin kallista ja jos mun tyyli olis yhtään hippimäisempi voisin ostaa sieltä tyyliin kaiken.
Päivä ei ollut ehkä mukavin mulle syystä että, mut kotona mua piristi pöydällä odottava Serranojen 5. tuotantokausi! Se oli se ainoa, josta en oo nähnyt kaikkia jaksoja ja joka multa puuttuu tosta välistä. Se, jota ei kaupoista enää saa koska sitä ei enää valmisteta. Mut iskä oli muistanut mun huolen tästä ja kertonut siitä kai töissä, ja joku sen työkaveri sanoi että voi lahjottaa ton vitosen mulle... Liian ihanaa oikeesti, olin niin epätoivonen ton asian kanssa ettette usko. 
Alotin vasta eilen lukemaan terveystietoa, koska laiskuus. Stressaan vähän siitä, vaikka tuntuis olevan melko helppoa jotenkin. Ens viikolla on espanjan YO-kuuntelu, aaapuuaa. 


Kuvia viime sunnuntailta kännykällä, koska kamera unohtui kaikessa kiireessä. Oli tosi mukava päivä, vaikka söin iiihan liikaa. Olin kaupungilla kai joku seitsemän tuntia ja söin melkein joka välissä, mutta koska se ei riittänyt, söin kotona vielä vaniljajäätelöä ja maailman parasta omenapiirakkaa, jonka äiti/veli oli tehnyt.
Keinuttiin liian kauan parhaimmassa keinussa ikinä, siinä voi vaan maata ja katella taivasta samalla kun keinuu, ah.  

Mutta häivyn tästä kattomaan Varissuo-dokumenttia, hejdå.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti