11.02.2013

You know when you have many things to do so you lay on the floor for long time


Halloweentunnelmaisia kuvia kera parin randomkuvan. Leikkasin mun söpöön peruukkiin paremman otsatukan, ja ihme kyllä se osottautuikin sellaseks  kuin olin suunnitellut. Halloweendonitsi Arnold'silta oli must-ostos. Licorice flavoured, omnom.
Tänään oon jumittanut koko päivän sisätiloissa dataillen (yllätys) ja soitellen pianoa piiiiitkästä aikaa. Kännykän kalenterissa lukee, että tänään olis pitäny alkaa lukemaan kevään enkun kirjotuksiin, mutta sitä ei tapahtunut.
Mun pitäis kans alkaa lukemaan äikän kurssikoetta varten joku naiskuvan sisältävä kirja ja vertailla sitä sit Kalevalan Ainoon. Vaikuttaa monimutkaiselta ja sitä se varmasti onkin. Eipä mulla muuta ihmeellistä ole kerrottavana, eleilen päivä kerrallaan venaillen jo joulua ja ennen kaikkea Hobittia ja lomaa. Siinäpä ne tämän loppuvuoden kohokohdat taitaa olla.


"why am I not a butterfly? I wanna fly into everyone's faces and annoy them but they can't get mad 'couse I'm so pretty"

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti