12.10.2013

"Have you no idea that you're in deep?"

Vihdoin satoi kunnolla lunta ja olin tyytyväinen, mut sit tänään tuli loska ja plusasteet :c leivottiin kans sunnuntaina runsaasti muffinsseja ja omnomn.
Oon kuluttanut aikaani noiden ääliöiden videoiden tuijotteluun ja niiden stalkkaukseen tumblrissa ja twitterissä ja missäpä en. Itkin eilen vähän koska Phil (oikea) on tehnyt sen leijonapehmollekin twitterin, joka on oikeesti aika söpöä :') On muuten tosi outoa edes itkeä sen takia et joku asia on liian söpöä, on tapahtunut mulle joku kolme kertaa ikinä, se vaatii aika paljon suloisuutta vissiin sit. 

Oon ollut parit viimoiset päivät toosi happy koska oikeesti; huomenna kauan odotettu DoS:n ensi-ilta, joulu lähestyy, luultavasti menossa lempparibändiä tsekkailemaan ja liput torstaina myyntiin, kohta laitan tilausta yhteen ylläolevien youtubereiden kaupasta olevaan paitaan(joka on liian sulo), oon tehnyt kans mahtavia musiikkilöytöjä, sain isovanhemmilta aivan liian ihanan joululahjan, tää jakso on tosi kiva (ja vika kunnollinen lukion jakso) ja tällä viikolla maksan Viron matkan, joka tapahtuu helmikuussa. Huh.

Mutta itken koska Spotifysta loppuu kohta kuunteluaika, mulla ku on se ilmainen versio vaan, ja sit en voi kuunnella musiikkia ku youtubesta ja sit se lagaa D:.

Käytiin tänään kamun kanssa syömässä kasvisravintolassa lasagnea, joka oli nomnom, koska koulussa oli puuroa. Tiemme sinne  kävi parkouria tehden: lukitun portin yli, aidan yli ja toisen aidan ali ja tadaah olimme siellä. Niin.
Saatiin kans kokeet ja mitäpä niistä, enkku ja psyka vähän huonommin, mut bilsa ja äikät hyvin - äikän toisesta esseestä sain melkein 50 p. ja toiseen ope kirjoitti joku viis kertaa "hyvä" ja "tätä olisi voinut lukea enemmänkin". Palkitsi kyllä sen kaiken raatamisen ^.^.

Lopuksi osa niistä mahtavista musiikkilöydöistä:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti