3.19.2014

*We got places to go, we got people to see*


Lukuloman jälkeen on jotenkin tosi outoa, kun ei ole koulua tai mitään töitäkään. Yritän kuitenkin hyödyllistää tän kaiken vapaa-ajan, mitä tässä siunaantuu. Tänäänkin kävin parilla kirpparilla ja myllyssä kattelemassa josko jotakin kivaa löytyis. Ja löytyihän sieltä. Hihaton t-paita 6e, kengät 5e, söpö koru 3e. Kävin kans penkomassa myllyssä muutaman vaatekaupan alehyllyt ja löysin uusia alusvaatteita - todella kiinnostavaa juu. Mut jotenkin alusvaatteet ja sukat on sellasia, joita ei osaa ostaa säännöllisesti ja sit yhtäkkiä tajuaa tarvitsevansa uusia. Teetä oon kans ostellut tottakai, koska noi kyseiset Arizona-teet on parhautta. 

Huomenna on taas ajotunti, ja toivottavasti menis paljonpaljon paremmin kuin viimeksi. Jouduin treenaamaan perusasioita vähän uudestaan ja olin tosi pettynyt itteeni :--(. Oon päntännyt runsaasti liikennemerkkejä ja sääntöjä kans, paljon on kuitenkin vielä lukemista jäljellä. Taidan kans suunnistaa kirjastolle palauttamaan kirjoja ja etsimään mahdollisesti enkun pääsykokeeseen luettavia novellikokoelmia. Vaikka yhteishaun teinkin jo, vieläkin vähän vaihtelee noi tulevaisuudennäkymät. Nojoo. 

Katoin viikonloppuna vihdoin ja viimein Frozenin ja oli aivan mahti leffa. Katottiin kans James Bond Skyfall, ja jälleen nautin tosi kovin. Visuaalisesti ihan järjettömän kaunis ja rakastuin jokaseen hahmoon, heh. Oon kuunnellut viime päivinä Disneyn musiikkia, Arctic Monkeyseja (yllätys) ja Elvistä (mitä). Hyperventiloin kans vähän tänään koska rupesin kuuntelemaan Metallicaa semipitkän tauon jälkeen, ja huhhhuh. Muistan taas miks ne on mun lempibändi ja miten onnellinen oon että nään ne taas parin kuukauden päästä.

Lay beside me, tell me what they've done 
Speak the words I want to hear, to make my demons run 
The door is locked now, but it's open if you're true 
If you can understand the me, then I can understand the you


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti